Zwangere vrouwen & jonge ouders

Op zoek naar een leuke sport voor na je bevalling? Ons doel is om mama’s te helpen na de zwangerschap om weer fit te geraken. Naast onze individuele consultaties bij de therapeuten, hebben we ook onderstaand groepsaanbod uitgewerkt.

 

INDIVIDUELE CONSULTATIES
Hieronder kan u nagaan bij welke therapeut u voor welke behandeling terecht kan.

 

Michaël Dupont

Osteopaat

Meer Info

Michaël Dupont

Joyce Timmermans

Kinesitherapeute

Meer Info

Joyce Timmermans

 

GROEPSAANBOD

Fit geraken na zwangerschap

MamaFit is een lessenreeks met oefeningen voor pas bevallen mama’s. De oefeningen zijn gemaakt om te herstellen na de bevalling met oog op stabilisatie, conditie en spierversterking. Je kan ervaringen uitwisselen en kennis opdoen samen met andere mama’s en dit onder professionele begeleiding. Een uurtje tijd voor jezelf nemen is enorm belangrijk!

Voor wie: Mama’s vanaf 6 à 8 weken na de bevalling. Let op er is steeds een goedkeuring van je gynaecoloog vereist dat sportactiviteiten terug aangevat kunnen worden

Therapeut: Joyce Timmermans, Kinesitherapeute

Wanneer:
Start dinsdag 9 maart 2021 om 19u – 19.45u
Coronaproof in kleine groepen van max 4 personen
Volg onze Facebook of Instagram pagina om op de hoogte te blijven van nieuwe data of schrijf je in op onze wachtlijst met vermelding Mama Fit.

Prijs: 60 Eur voor 6 lessen

Inschrijven: We maken omwille van Corona beperkte groepen van 4 personen, inschrijven is verplicht en kan via [email protected]

Sport voor mama’s

MamaFit 2.0.  is een groepsles voor mama’s. Of je kindje nu 1 jaar is of 18, jullie zijn allemaal welkom! Het doel van de MamaFit 2.0. is om samen in vorm te komen en eventuele laatste zwangerschapskilo’s te verliezen. Het is een hoog intensieve cardio- en krachttraining, waarbij je op je eigen tempo kan meevolgen terwijl je steeds streeft naar verbetering.

Voor wie: Mama’s. Het is aangeraden om al te beschikken over een goede core stability of de MamaFit meegevolgd te hebben.

Therapeut: Joyce Timmermans (kinesitherapeute)

Wanneer: Start dinsdag 9 maart 2021 om 19.45u – 20.30u
Coronaproof in kleine groepen van max 4 personen
Volg onze Facebook
of Instagram pagina om op de hoogte te blijven of schrijf je in op onze wachtlijst met vermelding Mama Fit 2.0.

Prijs: 60 Eur /lessenreeks (6 lessen)

Inschrijven: Inschrijven is verplicht en kan via [email protected]

Lopen met de buggy

Lopen met een buggy is niet langer een uitzondering. Wil je graag samen met je kindje sporten in de open lucht? Dan is buggy run zeker iets voor jou!

We bouwen samen rustig op volgens het principe van Start to Run, maar dit dan met je kindje en met de buggy!

VOORDELEN:

  • –   Door te sporten, vermindert je stress en keert de rust terug binnen je lichaam, wat ook uitstraalt naar je omgeving.Je relatie met je kind wordt versterkt.
  • –   Op deze manier geef je het goede voorbeeld aan je kind met je sportieve levensstijl.
  • –   Een babysit is overbodig nu je sporten en quality time combineert.
  • –   Zoals bij alle sporten vermindert lopen het stressgehalte en dat zorgt voor rust binnen het gezin.

 AANDACHTSPUNTEN

  • –   Voorzie een speciale buggy met 3 wielen voorzien van een harnas, opblaasbare banden en een verstelbaar stuur.
  • –   Vermeld bij je inschrijving eventuele oude blessures.
  • –   Stop je kind goed onder tijdens het lopen, het kan koud aanvoelen bij het stilliggen.
  • –   Neem zeker water mee voor jou en je kindje.
  • –   Voorzie degelijke loopschoenen, ter preventie van klachten.

Voor wie: Mama’s met hun baby’s vanaf +/- 9 maand OF vanaf ze hun hoofdje kunnen rechthouden.

Therapeut: Joyce Timmermans, kinesitherapeute

Wanneer: Nieuwe data on hold omwille van Corona
Volg onze Facebook of 
Instagram pagina om op de hoogte te blijven of schrijf je in op onze wachtlijst met vermelding start 2 Buggy Run.

Duurtijd: 1 keer per week, gedurende 8 weken

Prijs: 75 Eur voor 8 loopsessies

Inschrijven: Let op! De plaatsen zijn beperkt, inschrijven is verplicht en kan via [email protected].

Trainen met je Baby

Mama- BabyFit is een lessenreeks voor mama’s die net bevallen zijn. De oefeningen helpen je herstellen na de bevalling, met het oog op stabilisatie, conditie en spierversterking, maar dit doe je niet alleen. Je sport samen met je kindje. Je kan ervaringen uitwisselen en kennis opdoen samen met andere mama’s en dit onder professionele begeleiding.

Voor wie: Mama’s die net bevallen zijn (vanaf 4 weken na de bevalling)

Therapeut: Kinesiteherapeute – Joyce Timmermans

Wanneer: 
Data on hold omwille Corona.
Volg onze Facebook of Instagram pagina om op de hoogte te blijven of schrijf je in op onze wachtlijst met vermelding Mama-Baby Fit.

Prijs: 60 Eur voor 6 lessen

Inschrijven: Inschrijven is verplicht en kan via [email protected]

 

Back to Top
Free Events Calendar Plugin